02/09/2011

fintliv


positivt
första skolveckan avklarad. trivs.
57 dagar till höstlovet.
ett år den tolfte. what a ride.
söta flickor i sötaste korta frissorna.
ska nog färga håret i helgen till någon rolig färg. säg inget till pojkis.
jag har ännu inte tröttnat på gotye.
jag vann senaste tävlingen på TERA EU forumet. sommar kit. sparas till nästa år?
orkade köpa tops idag.
att ha pojkis och en vis will. hade inte klarat veckan utan dessa finfina personer.

negativt
jag heter inte anders. det låter finare att säga "bra anders" än "bra erika". undrar förresten hur det är med anders som jag var kär i i ungefär hela mellanstadiet.
katterna har börjat väcka mig ungefär 3, 4 och sedan 5 på morgonen.
min aptit är helt borta vilket resulterar i skippade luncher. säg inget till pojkis.
familjer som vill förstöra för sina (vuxna) barn. vad fan är det för fel på er?
verkar inte som att höstlovet kommer spenderas med pojkis. men för helvete, människor.
fånen är konstig på senaste tiden.
18 dagar sedan vi rörde vid varandra. döööööööör.
har endast orkat dammsuga mitt rum under hela veckan och ingen tvätt har tvättats.

helg. jag tänker the fountain och sängen och inget mer. är så underbart när man sitter i tunnelbanan och lyssnar på soundtracket och man bara exploderar och ögonen rullar bak i huvudet lite. dör osv. gåshud bara jag tänker på det. täcke, katter, te och film.

No comments:

Post a Comment