25/03/2011

åh

HUNGRIIIIIIG. ska strax äta lite knäckebrödsfrukost. dog i går kväll. ska det sitta ihop eller nått? låg i sängen och lyssnade på Blue Foundation och läste Norwegian Wood och sen lekte jag med min telefon ficklampa och en hårklämma som gjorde massa fina mönster i taket. den åt upp mig. sen fick jag kreativryck och lyssnade på BoA's 한별 med finaste sångaren från Nell. så otroligt fin och Nell-ig låt, önskar han kollaborerar med fler SM artister i framtiden. kluddade några sidor i min Moleskine. gjorde inte klar någon utav sidorna, men men. ska göra klart dom någon annan gång när jag är på finfin humör. :) somnade sött och vaknade vid 5:30 för jag skulle kolla på soluppgången. men det var redan så just ute så jag somnade om ist. var en finfin natt. har fjärilar i magen.



I was given wine
We feeling okay?
And we're quite all right
You wash my tears away
And make me wanna stay
If bonfires lit up the shores

What far, far way
To go beside you
Is where I want to be
What far, far way
To laugh, to love
To la la la la la

Days are roses and wine
Drifting astray
Wear your hand in mine
You stroke my fears away
And make me wanna stay
If bonfires lit up the shores

What far, far way
To go beside you
Is where I want to be
What far, far way
To laugh, to love
To la la la la la

What far, far way
Where to go and hide it?
We're going to the sea
What far, far way
To laugh, to love
To la la la la la

This is how it went;
I am here to stay
Roaring with the wind
There's life within

This is what I give
A circle is complete
Another circle spins
There's life within
Within

No comments:

Post a Comment