01/10/2009

tove östman in maj hart!

ursch. ursch ursch ursch. jag hatar millimetrar, centimetrar, metrar, kilometrar och mil. jag vill se på film hela natten. med min älskade pojke. som bor... hur många mil härifrån? /googlar

öhm. ~9655 km.
är det typ tusen mil? ._o jag har ingen aning.

men iaf. karolina och tove ägde idol ikväll! är så förälskad i tove. hon är så söt. :) och har en underbar röst. karolina är ok, men inte direkt min stil. men det är ju helt klart dom två som går vidare till kvalfinalen imorgon. jag röstade på tove, haha. tror jag kommer hålla på henne under hela säsongen.. kommer inte ihåg att jag haft nån favorit direkt sedan de tidigare säsongerna. har nog bara röstat ett par gånger.. men hoppas hon inte vinner denna säsong. seriöst! man ser ju aldrig mycket av vinnarna efter idol. men tvåorna däremot.. haha. men. öhm. omg hon måste ju ha en blogg. eller hur? hon tycker ju om att läsa andra bloggar. ("fjortisbloggar, dom fascinerar mej" lul) men hittar ingen.. google google google. OMFG HON HAR EN DIANA. OMGOMGOMGOMOGMOMGOMG. jag älskar henne.

nu räcker det med svenska.

No comments:

Post a Comment