02/10/2009

lalalala

inaaaaaatt.....
VAR JAG UPPE HELA NATTEN :D underbart! saknat det. bara sitta och läsa bloggar och se på tv. jag somnade typ vid 6, och vaknade sen vid 1. dammsög (1 eller 2 m?) hela lägenheten (dansade runt till super junior m's super girl.. xD), rensade ur kattlådorna och lekte med Ai. det är ju sjukt komplicerat. ._o men tutorials step by step finns ju. underbara tutorials.. haha.

och Dollar fastnade i mitt täcke idag. det var gulligt. han kröp in i lakanet på nått sätt, och sen hittade han inte ut igen. så han gnydde sådära supergulligt för att jag skulle hjälpa honom ut, haha. underbara Dollar.. ily :*

mini-plantan som Jun gav mej när han var här har dött... /cry. jag är ett sånt misslyckande! jag lyckas aldrig hålla växter vid liv. och att det var han som gav mej den känns ju inte bättre. för faen.. jag önskar jag kunde flytta till singapore asap. avståndet tar livet av mej.

No comments:

Post a Comment