04/12/2011

3&4

3. Berätta om din bästa vän.
sirius. nej, jag har inga vänner utöver pojkis. vad ska man berätta om honom? för typ dag 12 och 21 handlar båda om pojkis. kan väl säga så att vi möttes i en irc-kanal till en av de servrar jag spelade på i Aion. vi började chatta OCH JAG KOM JUST PÅ ATT JAG INTE BACKAT UPP VÅRA CHATT LOGGAR OMG. jag suger etc. men iaf, jag var himla emo då och han gjorde mig en massa glad, fick mig att ta tag i skolan osv. vårt förhållande har gått i en massa bergodalbanor men sedan vi träffades i Augusti är allt typ superlugnt och stadigt. vi är ämnade för varann och säkra i det, ungefär. haha.

4. Berätta om en person som du beundrar.
beundrar väl ingen särkild person kan jag tycka, utöver artister då. bland dem tycker jag iaf att Tablo är otrolig, och Björk och CocoRosie. gillar fina flickor på tumblr. och den här är ju lite extra, nästan så man önskar man hade en bästa vän som hon, mest för att vi tänker en del lika. jag beundrar min pojkis för han får stå ut med en sån massa skit men han överlever för att kunna träffa mig igen. ja, det var nog det.

No comments:

Post a Comment