05/11/2011

nebraska jones

frustrationerna börjar bubbla i mig nu, två dagar innan skolan börjar igen. jag avskyr högljudda, repeskt&hänsynslösa personer. AVSKYR. önskar hela världen var som Fluttershy ungefär. hah.

är så jävla trött på internet nu efter den här veckan. skulle ha spenderat tiden bättre. fan. mejlat runt en del med Razer's kundsupport gällande min Naga. tar ungefär en dag för dom att svara, vilket är frustrerande. rätt säker på att jag helt enkelt behöver få den ersätt, men väntar på att dom ska komma till den slutsatsen själva.

pluggat en hel del Koreanska iaf. Rosetta Stone är ganska super, jättebra för att lära sig uttalet. ska börja jobba på Nederländskan med. vad glad jag blev nu! ser fram emot att lära mig mer. ser mindre fram emot skolan. har fortfarande ingen direkt idé för vad jag ska göra för presentation till mitt ekosystem. ordnar sig väl, men kan inte hjälpa den lilla ångesten som kommer sig krypande. mindre bekvämt tillsammans med frustrationer relaterande pojkis.

och. har inte brytt mig så mycket om vintertid och sommartid-grejen. vred vi tillbaka klockan denna veckan? är det därför jag inte ser några stjärnor längre när jag vaknar? blir så jävla ARG. mer värdelös grej kan man ju leta efter.. för helvete vad jag saknar att vakna med Sirius stirandes i ansiktet. saknar att följa Orion's bälte, leta efter Jupiter, försöka identifiera stjärnor jag inte känner igen/glömt bort. FAN. vill bara bli klar med folkhögskolan och sedan gå natur basår och sedan astronomi. astronomi, astronomi, astronomi. har haft seriösa tankar på miljö på senaste tiden, men kan inte slita mig från astronomin. vill ju gärna läsa båda två, men.. uhhh. frukost.

No comments:

Post a Comment