24/08/2011

senaste






Gotye, svartvinbärste, ACNE PAPER, en massa film och chill i sängen. ungefär hur tråkigt som helst. miniångest inför skolstart, men jag tänker att det går nog bra om man tar en dag i taget och gör sitt bästa. varje dag är en ny start. oroas mest inför lunchlådor, smink eller inte, och att hitta tid att prata med pojkis. får nog ta mig råd att ladda pengar på kontantkortet. skolan har inte gratis wifi, tror inte de har trådlöst öht. suck och stön för 3G. ska försöka skaffa helgkneg när rutinerna sitter. framtiden är ljus. har exakt 99 kronor på kontokortet. 75 kronor på sparkontot. funderar på att beställa förra numret av ACNE PAPER. så fint och intressant och inspirerande att jag knappt kan låta bli. min favorit i senaste numret är intervjun med Christiana Söderberg, blir mer och mer sugen på att plugga miljö. helst i Nederländerna. helst på Engelska. men det verkar inte finnas några miljöstudier på Engelska, så då får man lära sig Holländska. hur skulle det gå, tro? känns omöjligt med alla konstiga ljud, men ändå lätt med alla de lätta ord som man känner igen antingen från de Skandinaviska språken eller Engelskan. tiden går snabbt och senast 2013 bor jag i Nederländerna men det är ändå två år för långsamt. stör mig på att min mobilkameras kvalitet blir värre och värre för varje dag. är nog dags att dra fram digitalkameran igen. suck och stön för PS. livet är bra fint.

No comments:

Post a Comment