19/03/2013

lista

vad har du på dig?
tshirt, uppknäppt bh, mysbyxor, mystrosor, strumpor.

hur mår du?
lite trött, lite ont i magen, lite hungrig. PEPP SOM FAN.

vad önskar du just nu?
bra fråga. att mina paket kommer snart? kinapost är ju hur långsam som helst. så less på få upp förhoppningarna varje dag och så ligger ingenting på hallmattan när jag kommer hem. :( och sen att hon som jobbar på min favorit online shop var mindre långsam på att få ut grejerna med posten för nu köpte jag mina grejer över 10 dagar sen och så skickar hon dom idag eftersom vissa grejer var out of stock. (sånt borde en ju skriva på hemsidan?) och det kommer ju ta hur långt tid som helst det med eftersom hon skickar från sydkorea. suck. men det är värt det hoppas jag. om hon skickat fel grejer kommer jag bli så arg. och så önskar jag att UPS gick upp i rök. måste förövrigt ringa dom snart för att fixa leveransdag för dom kan inte bestämma leveranstid så att de kan komma efter skolan så istället måste dom komma på en fredag eller helg när jag är hemma. förhoppningsvis denna fredag. så jävla omständigt att få hem ett litet jävla paket med en Shuyao teamaker som lika gärna kunde få hamna hos postombudet. seriöst dö.

vad har du ätit idag?
för många rostade brödskivor med två kokta ägg, tre chupa chups, chicken tikka masala.

vad ska du göra imorrn?
imorgon är det långdag i skolan, så det blir specialarbete, filosofi, specialarbete och naturkunskap. myspys.

och på söndag?
samma som varje söndag. CHILLAX.

vem saknar du?
saknar tolga lite grann. han har varit så upptagen de senaste dagarna. :(

senaste köp?
ööö. chicken tikka masala, rostbröd, skinka, två chokladkakor med alldeles för mycket söt fyllning (spyr), ägg, kattmat.. nån medicin mot magkatarr och panodil.

vad skrattade du senast åt?
kommer inte ens ihåg.

vad grät du senast åt?
life of pi. floder. richard parker är som en stor randig version av dollar.

vem sov du senast med?
tolga förra sommarn.

vad läser du just nu?
brott och straff av dostojevskij. typ 40 sidor kvar. trögläsaste boken på länge. läser också world war z och ska hoppa på a dance with dragons igen så snart jag är klar med brott och straff. hurra.

senast sedda film?
prometheus igår. överraskande bra, tyckte de senare alien-filmerna var så tråkiga.

vem var den senaste som ringde dig?
telefonförsäljare.

vad stod det i ditt senaste skickade sms?
nånting om att jag vill göra tredje och näst sista kapitelprovet i matte c idag. det gick hur bra som helst, förresten.

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
tolga gör sånt hela tiden. typ hon mekanikern i firefly och diverse modeller.

vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
nån kille i min allians i game of thrones ascent.

vart vill du åka just nu?
sydkoreaaaaaaaaa always. japan. island. sånna grejer. men helst vill jag inte åka någonstans. trivs bra under täcket just nu.

No comments:

Post a Comment